Rola reklam w budownictwie

Reklama jest dźwignią handlu i trudno się dziwić, że zawędrowała nie tylko tam, gdzie spotykana jest najczęściej: do telewizji, gazet, radia czy Internetu. Reklama, choć w znacznie mniej agresywnych postaciach, pojawia się także chociażby na materiałach budowlanych, gdzie każdy producent, chcąc, by jego logo i nazwa firmy zapadła jak największej liczbie budowlańców i konsumentów w pamięć.
Reklama w budownictwie jest także szeroko spotykana na siatkach zabezpieczających rusztowania przed upadkiem pracowników i spadającymi przedmiotami. Często jest to na tyle duża powierzchnia, że jej rozmiar aż się prosi o umieszczenie tam czegokolwiek ciekawego. Tym bardziej, że praca na budowie sama w sobie przyciąga wzrok przechodniów, w takiej sytuacji zwracających również uwagę na przekaz reklamodawcy.

Be the first to comment on "Rola reklam w budownictwie"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*